Friday, September 20, 2013

THE GIRL WHO WANTED TO KISS THE MOON / ZEUM MAGAZINE


The girl who wanted to kiss the moon, a memory of a long-time forgotten girl, who liked to dream too much. 

I had for a long time this story in my head, waiting for the good day, good girl, and good place, to finally shoot. I quite like the pictures, and I am totally found of shooting with the Colorpack polaroid, I think that's an experience I am going to re try in the future.
I also shot a video, I am kind of interested in it, and want to improve myself, since my video skills aren't quite what we call good, but I am trying.


//

The girl who wanted to kiss the moon, ou l'histoire depuis longtemps oubliée d'une fille qui rêvait trop.

J'avais depuis longtemps cette idée de série en tête, et j'attendais seulement la bonne personne et le bon endroit, pour enfin la shooter. Je suis assez contente des photos, et surtout des polas, c'était la première fois que je shootais au pola et je pense que je vais recommencer!

J'ai aussi réalisé une petite vidéo, ce n'est que ma deuxième et on ne peut pas dire que mes qualités de réalisatrice sont au top, mais j'essaye de m'améliorer.





 








4 comments:

Dethilma said...

your photos and your video are really cool !

Manon Rayssiguier said...

les photos sont jolies mais la vidéo est beaucoup mieux réussies je trouve, en tout cas elle fait plus ressentir l'esprit de " la fille qui rêvait trop ", vraiment agréable à regarder ! bravo

Sarah Porteus said...

I adore these photographs :) particularly those sunglasses! :D ♥

Katratzi said...

First time here! love that blog.

greetings from barcelona ;)